Najmodniejsze nakrycia głowy, modnie i ciepło

Gdy za oknem minusowa temperatura warto pomyśleć o czapce. Obecnie mamy mnóstwo możliwości wyboru. Różne kształty, kolory i nadruki są na wyciągnięcie ręki. Mogą stać się ważnym elementem Twojej garderoby, który będzie przykuwał uwagę na zaśnieżonych, szaro-białych ulicach. Możesz czuć się modnie i wygodnie jednocześnie. Nic nie stoi na przeszkodzie. Oto kilka propozycji najmodniejszych nakryć głowy.

Praktycznie, wygodnie, modnie

Te trzy słowa idealnie opisują jedną z najmodniejszych propozycji nakryć głowy w obecnym sezonie. Chodzi o wełnianą czapkę typu beani. Która niemal co roku wraca do łask w sezonie jesień-zima. Pasuje zarówno nastolatkom, jak i starszym kobietom. Jest świetnym wyborem w mroźne dni, wystarczy, że naciągniesz ją na uszy i mrozy nie będą Ci straszne. Bardzo często możemy zauważyć na ulicach młode dziewczyny w czapkach z nadrukami, które wyrażają swoje poglądy i to, co czują. Kobiety stawiają raczej na jednolite kolory, jak na przykład popularne obecnie, mocne odcienie czerwieni i żółci. Najlepiej prezentuje się z rozpuszczonymi włosami, które nadają jej lekkości. Nie musimy się również martwić fryzurą po wejściu do pomieszczenia. Wystarczy, że po ściągnięciu czapki przeczeszemy włosy palcami.


Francuska elegancja zimą

Czyli najprościej mówiąc beret. Moda na te nakrycia głowy w sezonach jesień-zima zawdzięczamy domowi mody Gucci. Jest to trend, który otrzymuje się już od kilku sezonów i nie zapowiada się, żeby się to zmieniło. Fanki eleganckiego, francuskiego stylu mogą pozwolić więc sobie na niego również w zimne pory roku. Jeśli chcesz wyglądać modnie masz do wyboru kilka opcji. Od ciepłych, wełnianych, po skórzane i kończąc na wzorze w kratę.


Kaszkiet damski

Pojawiał się na wybiegach znanych projektantów już wcześniej. Jednak największą popularność zyskało w sezonie jesień-zima 2018/2019. Charakteryzuje się on okrągłą formą z małym daszkiem w militarnym stylu. Dawniej kaszkiet kojarzony był głównie z męskim stylem, jednak to uległo zmianie. Stał się hitem damskiej garderoby. Do wyboru masz te sztruksowe, skórzane, a nawet wełniane robione na drutach.

A Wy, jakie nakrycia głowy lubicie najbardziej? Macie swoich faworytów? :)

Komentarze

  1. Ja najbardziej lubię czapki z pomponem i kapelusze :D ale berety też bardzo lubię :)
    pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dobrze wyglądam tylko w jasnych czapkach z dużym pomponem, wyglądam wtedy jak 10letnie dziewczynka, ale znajomi twierdzą, że to urocze :P Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te typy lubię. W tym roku przekonałam się do beretów, a myślałam, że nigdy nie będę w nich chodzić ;). Moim zdaniem dodają stylizacji elegancji i charakteru ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie jesieni i zimy bez stylowego nakrycia głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapki nosić trzeba, by chronić zdrowie. Jest taki wybór fasonów i kolorów, że każdy może znaleźć coś dla siebie. Ja dziergam czapki ręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z reguły czapki mi nie pasują ale w taką pogodę to zakładam czapkę z pomponem bo w tych jeszcze jakoś względnie się prezentuję 😏😏😏
    Bardzo lubię mitenki i wszelkiego rodzaju chusty
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sprawdzają się w zimie czapki, ciepłe wełniane i..bez pomponów, bo szczerze ich nienawidzę :D natomiast wiosna lato i zima to nieodzowny czas na kapelusze, które uwielbiam i noszę z ogromną radością.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym sezonie królują berety, tak jak wspomniałaś, a także tak zwane baker boy hats - można je chyba dostać w każdej sieciówce. Ja chyba postawiłabym na beret, ale czuję, że nie do końca pasuje do mojego stylu i wciąż się waham nad zakupem :)
    mój blog - addarkzja

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, bardzo lubię nosić czapki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie lubię nakryć głowy, bo nigdy nie znalazłam wygodnego. Za to uwielbiam szaliki.
    Pozdrawiam serdecznie

    https://jmzphotography.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim numerem jeden jest beret. Sprawdza się idealnie zarówno zimą jak i jesienią. No i wygląda naprawdę stylowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Berety wszelakiego rodzaju to moje must have:)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam tych, którzy wytrzymują bez czapki, a jest ich mnóstwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ochotę na jakiś fajny kaszkiet i beret, ale nie znalazłam jeszcze niczego, co by do mnie pasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z pewnością jeszcze od tego zestawienia dodałbym męskie kaszkiety jak https://hatfactory.pl/kaszkiety-na-sezon-wiosna-lato/474-3574-kaszkiet-letni-meski-gatsby-len.html które również są bardzo modne. Jak zauważam to aktualnie coraz więcej mężczyzn zaczyna znów je nosić czyli oznacza to, że wracają one do łask.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sukienki na każdą okazję - hurtownia sukienek radzi

Hurtownia odzieży radzi - sposoby na Blue Monday