Hurtownia odzieży radzi - sposoby na Blue Monday

Często zdarza się nam mieć gorszy humor, czy dzień. Warto wtedy znaleźć sposoby, dzięki którym poczujemy się lepiej. Może to być na przykład kubek ulubionej herbaty, kilka odcinków serialu lub dobra książka. Co jeśli miejsce ma najbardziej depresyjny dzień w roku, czyli Blue Monday. Dowiedz się co to tak naprawdę jest i skąd się wzięło i jak sobie z nim radzić.

Blue Monday, co to jest?

Jest to najbardziej depresyjny dzień w roku, który przypada na trzeci poniedziałek stycznia. W tym roku jest to właśnie dzisiaj, czyli 21 stycznia. Za twórcę tego pojęcia uważa się brytyjskiego psychologa Cliffa Arnala. Wyznaczył on tę datę za pomocą wzoru matematycznego. Uwzględnił on tu czynniki psychologiczne, meteorologiczne i ekonomiczne. Jest to czas, gdy wielu z nas uświadamia sobie, że nasz postanowienia noworoczne jak co roku spełzły na niczym. Dni są krótkie, pochmurne i nadal odczuwamy wydatki związane ze Świętami Bożego Narodzenia i Sylwestrem.
Pojawiają się jednak głosy, że jest to po prostu chwyt marketingowy, stworzony przez firmę turystyczną. Był to świetny sposób do promocji ofert wakacyjnych. Przecież każdy, kto czuję się przygnębiony marzy o ciepłej plaży i odpoczynku.


Kolorowe ciuchy - hurtownia odzieży Cię uratuje

Bez względu, czy taki dzień jak Blue Monday istnieje, czy jest to po prostu wymysł. Warto mieć swoje sposoby na szarugę panującą za oknami. Świetnym sposobem będzie na pewno wybór kolorowych i wzorzystych ubrań. Nie daj się popaść w monotonię ludzi mijanych na ulicy. Możemy zauważyć tam, że większość decyduje się na ciemne, przygnębiające kolory. Zdecyduj się na oryginalność i zamiast czarnej kurtki, wybierz taką w kolorze musztardowym, który jest hitem sezonu jesień/zima 2018-2019. Świetnie sprawdzą się też kolorowe dodatki. Bardzo duży wybór barwnych i pięknych ubrań oferują hurtownie odzieży damskiej. Każda modna kobieta znajdzie tam coś dla siebie.


Nie bój się eksperymentować z wzorami i kolorami. Moda jest po to, aby się nią bawić i czuć się dobrze ze sobą.

Jak jest u Was, wierzycie w Blue Monday? Czy jest to u Was dzień, jak każdy inny? Dajcie znać :)

Komentarze

  1. Blue Monday? Nie wiem czy wierzę w takie rzeczy :D Humor co prawda mi dzisiaj nie dopisywał, ale nie dopisuje mi tak już od kilku dni. Nie zrzucam raczej winy na niebieski poniedziałek :D
    Co do eksperymentowania ze wzorami i kolorami, jestem raczej minimalistką, jednak myślę że czasem warto jednak zaszaleć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie wierz w Blue Monday, ale kojarzy mi się z Black Friday, dlatego rozwiązanie jest proste....ZAKUPY :D zawsze można zajrzeć online albo stacjonarnie do sklepów i napawać sie dobrociami sklepowych witryn :) Pozdrawiam Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę w Blue Monday. Dla mnie jest to zwykły dzień jak co dzień ;p
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak nie lubię zimy, że faktycznie styczniowe poniedziałki potrafią być przygnębiające.
    Kolory i wzory to zawsze świetny pomysł, a zimą szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego to jeszcze ludzie nie wymyślą. Ja nie wierzę:) Bo 3 poniedziałek stycznia to bliżej matki pieniężnej:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie wierze w Blue Monday, dodatkowo w tym roku był to całkiem, całkiem miły dzień -przynajmniej u mnie 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak naprawdę to dopiero w tym roku usłyszaąm żę jest takie coś jak Blue Monday ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie odczuwam depresyjnego stanu w ten konkretny dzień. Wydaje mi się, że więcej ma to wspólnego z chwytem marketingowym niż czymś co faktycznie nas dopada. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponoć Blue Monday to jednak fikcja :) jest trochę info o tym w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny blog zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! Zapraszam ;) do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra hurtownia odzieży? jak szukacie to koniecznie zapoznajcie się z ofertą http://wolkahurt.pl/ . Sama prowadzę sklep i długo szukałam takiego dostawcy. Tu mam i niskie ceny i wysoką jakość produktów a do tego jaka obsługa. Wszystko dostarczają na czas, do tego mają non stop atrakcyjne promocje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie zdecydowanie najlepiej pomaga mi kupno nowego nakrycia głowy. Właśnie dlatego bardzo chętne noszę kaszkiety jak https://hatfactory.pl/kaszkiety/161-1985-beret-damski-maciejowka.html które moim zdaniem sprawdzają się zdecydowanie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sukienki na każdą okazję - hurtownia sukienek radzi